Wijzer door de tijd

Olga Lindeman
(Antoniusschool)
6 oktober 2016 om 14:11u
Is er wellicht een school die de geschiedenismethode wijzer door de tijd (oude versie) gebruikt? Wij zijn op zoek naar een paar leerlingboeken ter overname want deze kunnen niet meer besteld worden.
Johanneke Mijnhardt
(Passend Onderwijs - Zuid Kennemerland)
12 oktober 2016 om 08:39u
Hoi Olga,

Mocht je toch niet aan de benodigde boeken kunnen komen via een andere school dan is dit waarschijnlijk ook nog een mogelijkheid. Via de website http://gebruikteschoolboeken.com/ is het namelijk ook mogelijk om van een aantal methodes nog boeken en materialen te vinden.

Veel succes!
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
28 februari 2017 om 20:12u
Beste Olga,

Welke boeken heb je nodig? Welke groep? Wij hebben vast nog wel iets over. Lees dit wel wat laat maar wie weet.
Olga Lindeman
(Antoniusschool)
3 maart 2017 om 10:40u
Ook een late reactie is welkom! We zijn nog steeds op zoek naar de geschiedenis boeken wijzer door de tijd voor groep 8, we komen er zo'n 3 tekort. En mocht je nog hebben liggen en er niets meer mee doen dan is een boek voor groep 7 ook erg welkom. Heel veel dank!
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
6 maart 2017 om 22:14u
Beste Olga,

Ik ga morgen even navragen maar ik denk dat het geen probleem is.
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
18 april 2017 om 17:49u
Beste Olga,

Was de inlog etc. kwijt maar zit er weer in. Nog steeds interesse in de boeken? Dan ga ik ze voor je regelen.
Olga Lindeman
(Antoniusschool)
20 april 2017 om 11:16u
Jazeker! Graag zelfs!
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
26 juni 2017 om 09:46u
Hoi Olga,

Waar zit jouw school?

Olga Lindeman
(Antoniusschool)
26 juni 2017 om 10:07u
Aerdenhout
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
26 juni 2017 om 19:37u
Ik vergeet aldoor naar deze site te gaan, maar hoeveel boekjes heb je nodig en welke groepen? We hebben er genoeg. Laat maar weten dan regel we wel wat. Ik zit in Amsterdam. Anders breng ik het een keer.
f.blaauw@askoscholen.nl
(Sint Jozef)
8 juli 2017 om 17:10u
Dag Olga,

Onze boeken Wijzer door.... gaan eruit. Wil je nog boeken en zo ja welke en aantallen dan zoek ik ze voor je bijelkaar.

Plaats een reactie:

Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen

Ga terug naar forum